Welcome!

Sziasztok! Sok fanficet írtam már eddig, sok blogom van. Oldalt mindegyik bannerjára rákattolhattok és megnézhetitek őket. Volt már dolgom Twilighttal, RobStennel, vámpírokkal, és most egy egészen új, misztikumtól eltérő, mégis a kedvenceim közé tartozó történethez írok fanfictiont. Remélem tetszik, és komiztok! :))
Facebook oldal: http://www.facebook.com/pages/Live-your-Dream-Gilmore-Girls/280184078756404?bookmark_t=page
Lájkold! ;)

2013. november 10., vasárnap

22. fejezet II. rész ízelítő ;)

Ahogy ígértem, itt a kis részlet a II. részből. Jövő héten hozom a teljes fejezetet! :)
Addig is puszii

Regii


(Rory)

Ezek után kezdődött a tánc. Végignéztük a menyasszonytáncot, ami egész jól sikerült anyáékhoz képest, majd mindenki csatlakozott hozzájuk. Én is táncoltam Logannel vagy két számon keresztül, de aztán elfáradtunk, úgyhogy a pulthoz mentünk, hogy igyunk valamit.
- Te gondolkodtál már az esküvőnkön? –kérdezte Logan. – Hogy mikor legyen, hol legyen, milyen legyen?
- Persze. – mosolyogtam rá. – Van egy két ötletem, majd leülünk egyszer és megbeszéljük. – ajánlottam.
- Oké, mert nekem is eszembe jutott egy-két dolog. – bólogatott, majd odahajolt egy csókért. – Boldog vagyok, tudod?
- Valahogy mindig sejtettem. – kuncogtam. – Én is boldog vagyok.

Újra megcsókoltunk egymást, majd nem sokkal később anya és Luke jött oda hozzánk. Luke velem akart táncolni egyet, anya meg Logannel. Jól eltáncolgattunk, habár egyszer-kétszer bénáztunk, de legalább élveztük. Több számot is áttáncoltunk, de aztán végleg kifulladtam, úgyhogy elmentem mosdóba, hogy kicsit igazítsak magamon. Mikor úgy ítéltem meg, hogy sikerült javítani magamon, kiléptem a WC-ből, és szinte ugyanabban a pillanatban, a férfi mosdóból, meg Jess jött ki. Mikor észrevett már tudtam, hogy elkerülhetetlen, hogy beszélgessek vele…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése